Torsdagstema Mönster

Veckans torsdagstema är "mönster". Jag fick hur många ideér som helst till veckans tema! Men tiden går fort och när jag inte är speciellt disciplinerad så fick det bli enklast möjliga. Så här till påsk: ägg med olika mönster :)
Det var härligt att bara låta pennan göra som den vill och inte ha det så planerat vilket mönster det skulle bli på äggen.
Jag har sen sist jag var med på torsdagstemat inte producerat några teckningar, men har iaf installerat Photoshop och ska försöka fräscha upp mina kunskaper. Sen kryllar huvudet av teckningar jag vill göra, jag får så mycket inspiration just nu! Mycket tack vare alla som är med på torsdagstemat. Det går framåt. Heja mig!
Förutom Photoshop så är det mängder av saker som jag behöver lära; som att ta bra bilder på det jag tecknat..
Ja, ja.. det finns massor med utmaningar :) Var sak har sin tid, heter det ju.
Glad Påsk till er alla!

Kommentarer
Postat av: Art by Mai

Heja heja! Kul att du känner att du har inspiration igen :) Jag har också massa inspiration nu, dock känner jag fortfarande att det svåraste är att börja på en teckning.

2012-04-06 @ 18:47:32
URL: http://artbymai.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tanken på en tavla full med påskägg kanske inte låter jättelockande men denna hade jag mer än gärna haft hängandes i mitt hem. Grymt snygg!

2012-04-07 @ 09:58:02
URL: http://atilio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0