Torsdagstema Morgon

Nähä.. idag går visst inget min väg. En djup suck från mig hörs i dalen. Mitt skapande svänger som en sinusvåg. Igår som det gick så bra med mina nya pennor och allt. Min torsdagsbild på temat morgon blev inte bra alls så jag ger upp för idag och tänker att det blir bra nästa gång. Då ska jag börja teckna på temat i tid. Och jag ska inte slarva fram något i all hast. Lugn och metodiskt ska jag jobba. Så får det bli, så är det sagt, så är det bestämt.
Nu målar jag naglarna istället med ett fantastiskt resultat! Det är väl inte fel att pimpa naglarna med katthår? Sitter oxå och funderar lite smått vad som har hänt med torsdagstemagänget denna vecka då jag inte har sett någon som lagt ut en bild ännu. Kanske det är fler än jag som har en grå dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0