Torsdagstema Julstämning

Är en vecka sen med en bild på temat Julstämning. Jag hade helt andra planer. Först en akvarell, sen en teckning som skulle fixas i Photoshop men det slutade med att jag tog fram mina akrylfärger idag. Det var sannerligen på tiden för över hälften av tuberna hade torkat så det får snart bli en shoppingtur och köpa nytt. 
Lyssnade på Tankesmedjan igår och skrattade högt åt en en arg gubbe som ondgjorde sig på det ständigt återkommande snacket om snökaoset. Jag håller med honom till 100%. Hittade inte ljudklippet men lyssna vid ca 23.45. (Länken lyssna utan musik)
http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/123170?programid=3718&date=2012-11-28
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0